پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

با حضور آیت‌الله جوادی آملی‎؛ استادان نمونه حوزه علمیه قم تجلیل شدند – پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عباسی خراسانی

با حضور آیت‌الله جوادی آملی‎؛ استادان نمونه حوزه علمیه قم تجلیل شدند

دی 21, 1401

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین اجلاسیه استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه با عنوان «انتظارات مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه» روز گذشته با سخنرانی آیت‌الله العظمی جوادی آملی، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر كشور و تعدادی از استادان حوزه در سالن همایش‌های مركز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

اعضای جامعه مدرسین، اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین، نمایندگان دفاتر و بیوت علما و مراجع و نیز جمع قابل توجهی از علما و فضلای حوزه علمیه از جمله حاضران در این اجلاسیه بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در ابتدای این اجلاسیه اظهار کرد: در این اجتماع باید با دغدغه‌ها، انتظارات و مطالبات مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری آشنا شده و پیرامون آن‌ها بررسی و برنامه ریزی انجام شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم بررسی این انتظارات را از مهم‌ترین اولویت های مدیریت حوزه های علمیه ذکر کرد و افزود: اتقان علمی حوزه از مهم ترین و جدی ترین دغدغه مراجع بوده است و استادان حوزه های علمیه همواره این موضوع را مدنظر دارند.

وی ادامه داد: توجه به مباحث تربیتی نیز موضوعی است كه همواره باید مورد توجه باشد از همین رو در جلسات متعدد با كارشناسان و متصدیان امر مورد بررسی قرار گرفته و در همین راستا برنامه ریزی منظمی در دست تدوین است.

به گفته رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، آموزش و برنامه ریزی های تدوین شده در مباحث تربیتی نقش اساسی در تحقق اهداف و برنامه ریزی های كلان دارد.

در پایان این مراسم آیت‌الله محمدجواد فاضل لنكرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، آیت‌الله سید محمدعلی مدرسی یزدی، آیت‌الله هادی عباسی خراسانی، حجت‌الاسلام عباسعلی زارعی و حجت‌الاسلام حسینی قمی به عنوان استادان نمونه حوزه علمیه قم تجلیل شدند.

Share on print
Share on email
Share on odnoklassniki
موسسه باران حکمت

موسسه باران حکمت

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله هادی عباسی خراسانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.